Porządek obrad
1.
Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z Sesji Rady Gminy z dnia 25 czerwca 2025r.
4.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy z okresu międzysesyjnego i sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Gminy oraz działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
5.
Wnioski i pytania do Radnych Powiatowych oraz zaproszonych gości.
6.
Zapytania i wnioski sołtysów.
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmiany uchwały nr VII/56/2024 Rady Gminy Gnojnik z dnia 30 grudnia 2024r w sprawie przyjęcia uchwały budżetowej Gminy Gnojnik na 2025 rok,
b)
zmiany uchwały nr VII/57/2024 Rady Gminy Gnojnik z dnia 30 grudnia 2024r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2025-2039,
c)
trybu prac nad projektem uchwały budżetowej,
d)
wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody
e)
udzielenia dotacji na Ochotniczej Straży Pożarnej w Gnojniku.
8.
Wolne wnioski i informacje.
9.
Zamknięcie obrad sesji.